Lammköttet

För två veckor sen var jag på dejt med lammköttet/toyboyen.
Genomgående tema på våra dejter: De är alla hur bra som helst.
 
Självklart var förra dejten inget undantag. Det blev picnic med bubbel i skärgården, och när bubblet var slut och det blev för kallt, så gick vi och drack öl på idyllisk skärgårdsrestaurang i väntan på att båten skulle komma och ta oss tillbaka till stan. Väl hemma i stan blev det öl med vänner. 
Vi har träffats lite spontant efter det, och i fredags var det äntligen dags för mig att komma förbi hans restaurang.
Som den lilla gris jag är satt jag och slickade tallriken, herregud vad gott det var.

Annars känner jag mig rätt osäker på honom (han är så ung!!), och de senaste två gångerna vi skulle träffas har det inte blivit av. Hur som helst, tack vare den goda maten som serverades i fredags så ger jag honom en till chans och tackade därför ja när han frågade mig om jag ville gå på bio ikväll.
Dessvärre verkar inte förstå att tant är gammal och förstod därför inte hur olämpligt det var att bjuda ut mig på bio klockan nio en söndagkväll. Är alltså helt fine med att gå ut och festa en söndagkväll (obviously), men bio klockan 21? 
 
Han lär hitta mig i ett hörn - sänkandes vodka red bull - när han kommer till baren där vi ska träffas.
Gud, är verkligen för gammal för sånt här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0