Snubbar är så korkade

Okej.

Remember the guy med tuppkam, tatuerade händer vars skor jag knallade runt i förra helgen?
Hans kompis fick också mitt nummer (the more the merrier osv), och har hört av sig lite då och då. Idag har jag svarat i brist på annat att göra. Han ville ha min facebook, men när jag frågade om hans (för att fräscha upp mitt minne för hallå jag kan omöjligen komma ihåg hur människan ser ut) så sa han att "han inte hade någon".'
I call bullshit.

 
 

Hade bara (ett väldigt vanligt) förnamn att gå på, men lyckades självklart hitta helvetets facebok (och se tidigare jobb) ändå.
Vad är det för fel på män? Alltså... Varför tror de att man bryr sig? Och att de är så speciella? 
Jag tackade nej till att följa med den här killen hem, utan gick istället på promenad med hans kompis och satt och hånglade med honom i Gamla Stan samtidigt som resten av Stockholm vaknade till liv.
Please, sitt ner i båten.
 
Och eftersom att jag hade hittat hans facebook (efter typ noll effort) så sökte jag upp kompisen (som körde ner sin tunga i min hals framför en grupp tyska turister utanför riksdagen). Han är UNG, förlovad och bor i ett litet radhus tillsammans med hans fästmös föräldrar och syskon.

Den ni!!
 
Citrin
2017-07-24 @ 08:35:07

Haha fan vad män suger. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0