Personbästa i dejting

Att dejta i en småstad är ju fantastiskt tidseffektivt.
I helgen checkade jag ut från Stockholm och tog tåget till en mindre stad.
Välbehövligt.

Det blev utgång med mitt sällskap och hennes tokdryga dejt, vilket ledde till hetstindrande från min sida.
Vilket i sin tur ledde till... Inte en, inte två, men TRE tinderdejter på samma kväll.
Att dejta i småstäder är fruktansvärt behändigt, särskilt när stan bara har typ fyra nattklubbar - och de alla sitter ihop med varandra. 

Hur ska man sammanfatta dem?

Tinder 1: Tråkig. 
Tinder 2: Kändes som att han var en sån där "22 år och yolo" - vilket kanske funkar om man faktiskt är 22.
Tinder 3: Fruktansvärt blyg, men söt. Bra på att kyssas.
 
 
Känner mig rätt nöjd, skönt att få träffa nytt folk och tömma huvudet lite. Tönten från förra veckan hörde av sig, förklarade att det hade gått för snabbt (två dejter och några kyssar?) och att han hade ett stökigt känsloliv. 
Vi tog ju bort hans nummer, men nu har vi skickat honom som ekonomibrev till the island of lost men. Off he goes.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0