Dirty thirty

 
"Undersökningar visar att endast hälften av ungdomar är nöjda med sitt sexliv".

Ärligt talat.
TACKA FAN FÖR DET.
 
Kan ni tänka er hur olidligt jobbig och eländig världen skulle vara om tonåringar var nöjda med sitt sexliv?
Hur skulle vi framstå då, vi andra?
Klart att man är missnöjd med sitt sexliv när man är nitton, vad VET man om sex när man är nitton?
 
Jag vill bara gå fram till dem allihopa, ta dem i örat och skrika "DET HÖR TILL!". Och vilka är den där andra halvan, och var kan jag hitta dem så att jag kan klappa till dem? Självgoda jävlar.
Hjärnan är först fullvuxen vid 25 års ålder, och med tanke på hur mycket vi tänker på sex så är vi knappast sexuellt fulländande innan dess. Ponera sedan att det tar 3 - 5 år för alla pusselbitar att falla på plats.
Då kan vi kanske vara sexuellt nöjda först vid 33.
Vid 37 så kommer vi att vara on fire. Inte konstigt att man säger att 40 är det nya 30, när det är först då man börjar ha drömsex jämt.

Good news: Jag har massa bra sex att se fram emot!
Bad news: Jag har ingen att ha sex med, och har faktiskt börjat att se över  det där med att bli nunna.


Note to self: Kolla om de har tacofredagar på klostret i Vadstena.
Citrin
2017-08-04 @ 08:44:13
URL: http://ettfacit.wordpress.com

Fan vad jag saknar sexlusten och äventyrslusten från när jag var 20 haha! Det sjuka är att jag egentligen har mkt bättre sex idag, får minst en orgasm varje gång och när jag var 20-25 fick jag 0 haha! Men ändå var jag mkt mer sugen på sex då, ville prova nytt roligt o.s.v. Nu är det mest "Ok nu kör vi det som funkar, go!"... Egentligen lite tråkigt. Men man vet ju vad man gillar och vill ha när man är 30. Palla något crazy stå-på-huvudet-sex då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0