At it again

På något sätt, i något svagt ögonblick, gick jag med på att träffa en kille från tinder.
Egentligen gick jag med på att träffas igår, men sen gick jag hem vid halv fem och sov istället.
Idag har jag inte mycket till val, jag har inget bättre för mig, alla mina vänner jobbar, är sjuka eller bortresta och jag klarar inte av ännu en hemmakväll. Hela den här veckan har varit hemmakvällar (typ sant).
Jag vill bara ut och dansa med mina vänner och LEVA LITE.
Men först öl med okänd tönt.

Borde sluta sitta och blogga i underkläderna samtidigt som jag käkar proteinbars och dricker vin till middag.
Borde också lära mig hur länge en flaska vin kan stå öppen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0