Lunarstorm och jag

Lunarstorm har lagts ner! "VA?" tänker ni nu. Jag vet. The pain!
Jag som skulle gå in och kolla igenom mina gamla dagboksinlägg (inte för att jag kommer ihåg vad jag hette? Pluttis tror jag att det var?).

Men jag vill minnas att det lät ungefär så här i min lunardagbok:

7 maj
"ÅH HAR TRÄFFAT EN SÅN SÖT KILLE, VI KALLAR HONOM FÖR GUBBKEPSEN MEN HAN HETER EMIL IGENTLIGEN HIHI HAN E SÅÅÅÅ SÖT, HAN HAR BLONDA LOCKAR OCH UNDERBARA ÖGON" (det tog mig nästan fjorton år att lära mig att stava till "egentligen")
 
10 maj
"HAR PRATAT I TELEFON MED EMIL, HAN E SÅÅÅÅ ROLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAMMA & PAPPA E ARGA FÖR ATT JAG PRATAR I TELEFON, DOM E HELT STÖRDA. ÄLSKAR EMIL <3 <3 <3 <3 <3"

13 maj
"JAG & EMIL ÄR TILLSAMMANS! HAN ÄR SÅ UNDERBAR, ÄLSKAR HONOM MEST I HELA VÄRLDEN <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
20 maj
"IDAG VA JA & HANNA UTE & TRÄFFA EN MASSA SNYGGA KILLAR SOM TYCKTE VI VA JÄTTE SNYGGA. DOM VILLE HA VÅRA NR SÅ DOM KUNDE RINGA OSS MEN VI SA NEJ xD xD xD"
(läs: Idag var jag och Hanna ute och gick och latte för att vi är så jävla vuxna. Sen gick vi och köpte godis och såg på film. Såg en snygg kille på stan. Sen kom jag på att jag ska skriva något så att Emil ska förstå HUR JÄVLA WANTED JAG ÄR och hur LUCKY han är som har mig)
 
2 juni
"OM TRE VECKOR FÅR JAG TRÄFFA EMIL IGEN <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3"
 
25 juni
"HAR VARIT HOS EMIL, ÄLSKAR HONOM MEST, HANS EX IDA E DUM I HUVUDET. JAG & EMIL SKA ALLTID VARA TILLSAMMANS <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3"
 
27 juni
"HANNA E TILLSAMMANS MED EMILS BÄSTA KOMPIS AXEL ALLTING E SÅ UNDERBART <3"
 
30 juni
"JAG & HANNA HAR KOMMIT PÅ ATT HON & AXEL SKA FÖRLOVA SIG, & JAG & EMIL MED <3 <3 <3 <333333"
 
3 juni
"EMILSVARARINTEITELEFONNÄRJAGRINGERHJÄÄÄÄÄÄÄLPH. HOPPAS ATT DE INTE HAR HÄNT NÅT </3 </3"
 
8 juli
"IDAG GJORDE EMIL SLUT. JAG VILL DÖ HATAR MITT LIV ALLT BARA SUGER </3"
 
12 juli
"JAG TÄNKER TA LIVET AV MIG FÖR ALLT E SÅ JÄVLA MENIGSLÖST INGEN BRYR SIG ÄNDÅ OM MIG"
 
14 juli
"IDAAAG HAR JAG PRATAT MED LUKAS I TELEFON ALLTSÅ HAN ÄR TYP BARA SÅÅÅÅ ROLIG xD"
(Lukas var Emils kompis som jag skulle bli tillsammans med bara för att visa Emil att HE WAS MESSING WITH THE WRONG BITCH)
 
20 juli
"IMORGON ÅKER JAG OCH HÄLSAR PÅ LUKAS!!! HAR SAGT TILL MAMMA Å PAPPA ATT JAG SKA PÅ EN KURS MED UNGDOMENS NYKTERHETSFÖRBUND, MEN VI SKA PÅ PUNKFEST 6 xD"
 
23 juli
"JAGHARHÅNGLATMEDLUKASSKRATTABÄSTSOMSKRATTARSIST"
 
26 juli
"MAMMA Å PAPPA HAR RINGT & POLISANMÄLT MIG SOM FÖRSVUNNEN. DOM FATTAR INGENTING. DOM FÖRSTÖR MITT LIV. LUKAS MAMMA E LIKSOM JÄTTE ARG typ x_x"
 
28 juli
"TILLBAKA HEMMA IGEN. NU TÄNKER JAG TA SJÄLVMORD. ALLT GÅR ÅT HELVETE. INGEN BRYR SIG. RAKBLADET TRYCKER MOT HANDLEDEN. SKA BARA VÅGA PRESSA DET HÅRT MOT HUDEN. FARVÄL, MEN INTE FÖR ATT NI BRYR ER"
 
 
Man skulle helt enkelt kunna sammanfatta det med att säga att jag var lite emotionell ibland när jag var fjorton år.
mirela
2012-10-18 @ 22:05:33
URL: http://ellabee.devote.se

hahahahhaha förlåt men jag skrattade ihjäl mig hahahahahaha!

Johanna
2012-10-22 @ 10:30:52
URL: http://silverdraken.blogg.se

Hahaha känner så igen mig, alla meddelanden man skrev på lunarstorm såg ungefär ut sådär. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The B diaries

I couldn't help but wonder...

RSS 2.0